Vacature is reeds ingevuld!
Wat houdt het werk in?
Als office manager ben jij de spin in het web die er voor zorgt dat alles vlekkeloos verloopt. Je vindt het heerlijk om structuur aan te brengen, processen te stroomlijnen en kan moeiteloos bijzaken van hoofdzaken scheiden. Naast jouw werkzaamheden op kantoor, zul je tevens een aantal uren in de buitendienst werkzaam zijn. Het is daarom belangrijk dat je makkelijk contact maakt en communicatief vaardig bent. Door deze combinatie is het takenpakket zeer divers en afwisselend. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
Wij stellen ons even voor
Gastouderbureau Snoesje is een regionaal gastouderbureau. Persoonlijk contact, oprechte betrokkenheid en een proactieve ondersteuning is waar wij voor staan. Al meer dan 18 jaar bemiddelen en begeleiden wij gastouderopvang. Daarnaast ondersteunen wij een aantal kleinschalige kinderdagverblijven op financieel, boekhoudkundig en zakelijk vlak. Ons team bestaat uit een aantal vaste medewerkers die iedere dag met veel enthousiasme en toewijding werken aan goede gastouderopvang. Op dit moment is er ruimte voor uitbreiding van ons team en daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste en gestructureerde duizendpoot m/v:
- Office Manager (24 – 32 uur)
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Jouw verantwoordelijkheden en werkzaamheden bestaan onder meer uit:
- Bijeenkomsten organiseren voor medewerkers en gastouders
- Telefonisch beantwoorden van uiteenlopende vragen van ouders- en gastouders
- Werkzaamheden verrichten voor de bij ons aangesloten kinderdagverblijven
- Website en social-media beheren en hierin een passende strategie bepalen
- Boekhouding bijhouden voor onze aangesloten ondernemers
- Het verzorgen van de registratie van nieuwe gastouders in het landelijk register Kinderopvang en het bijhouden en verwerken van wijzigingen hierin
- Er op toezien dat de opvang en de dossiervoering voldoet aan de eisen van de Wet kinderopvang
- Intakegesprekken met (gast)ouders op locatie
- Uitvoeren van de jaarlijkse risico-inventarisatie op de opvang locatie
- Gastouders begeleiden en coachen bij het opzetten van hun eigen kleinschalige opvang
- Contact onderhouden met gemeente, GGD, expertise teams en andere samenwerkingspartners
- Ondersteuning bieden bij vragen rondom de kinderopvangtoeslag, betalingen, zelfstandig ondernemerschap
- Maakt periodieke rapportages en analyses
Wat vereist deze functie?
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt een administratieve en/of financiële opleiding afgerond op minimaal MBO-4 niveau. Je hebt affiniteit met de kinderopvang en hebt pedagogische basiskennis of bent bereid je hier verder in te verdiepen. Je hebt een aantal jaren werkervaring binnen een vergelijkbare functie. Verder vereist deze functie van jou:
- Een commerciële instelling en een ondernemersmentaliteit
- Communicatief sterk en een open communicatie
- Je bent stressbestendig en gewend aan een hectische werkomgeving
- Flexibel en geen 9-5 mentaliteit
- Uitstekende analytische vaardigheden en cijfermatig sterk
- Collegiaal, betrokken en niet bang om de handen uit de mouwen te steken
- Je kan buiten vaste kaders denken en je maakt je nieuwe zaken snel eigen
- Kritisch naar eigen handelen en is staat zijn tot zelfreflectie
- Representatief en goed verzorgd
- Ordelijkheid, proactief en systematisch werken
- Kennis van Windows, Office (waaronder Outlook en Microsoft Excel) en CRM-systemen
Wat bieden wij jou?
Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende functie bij een enthousiast en groeiend bedrijf. Je bent werkzaam binnen een gedreven, gelijkwaardig en hecht team waar er naast het werk tijd is voor gezelligheid en humor. Onze kantoren in (Enschede en Haaksbergen) zijn huiselijk ingericht en beide gesitueerd midden in de natuur. Er is veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Salariëring zal plaatsvinden op basis van opleidingsniveau en ervaring. Onze branche valt onder de CAO Kinderopvang, waarin arbeidsvoorwaarden voor medewerkers uitstekend zijn geregeld.
Herken jij jezelf helemaal in het bovenstaande en nog belangrijker: zijn je vrienden en familie het hier mee eens. Mail dan jouw sollicitatiebrief voorzien van CV inclusief foto en eventueel een kort filmpje van jezelf naar: sollicitatie@gastouderbureausnoesje.nl
Vacature is reeds ingevuld.
Voor vragen kun je terecht bij Patricia of Roel van Leeuwen: 053-5726115
Meer informatie over onze organisatie vind je op onze website en door onze informatieboekjes te downloaden