Skip to content

Snoesje zoekt Bemiddelingsmedewerker (16 – 24 uur)

23 februari 2015 - Posted inNieuws

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Bemiddelingsmedewerker (16 – 24 uur). Als bemiddelingsmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze gastouders en vraagouders. Daarnaast ben je actief in het werven van nieuwe gastouders en vraagouders in jouw regio. Het takenpakket is zeer divers en afwisselend. Je brengt jouw tijd deels op ons kantoor in Haaksbergen door maar ook voor een groot deel op locatie bij gastouders en vraagouders. Naast het uitvoeren van de reguliere bemiddelingswerkzaamheden verwachten wij van jou initiatieven op het gebied van onder meer reclame en acquisitie, procesverbetering en het organiseren van bijeenkomsten.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Bemiddelingsmedewerker (16 – 24 uur).

Over Gastouderbureau Snoesje

Gastouderbureau Snoesje is een kleinschalig en betrokken Gastouderbureau. Al bijna tien jaar bemiddelen en begeleiden wij gastouderopvang, een kleinschalige en huiselijke vorm van kinderopvang verzorgd door een gastouder bij de ouders of de gastouder thuis. Via Gastouderbureau Snoesje verzorgen tweehonderd gastouders wekelijks voor meer dan vijfhonderd kinderen de kinderopvang in de regio Twente en De Achterhoek. Ons team bestaat uit een aantal bemiddelingsmedewerkers die iedere dag met veel enthousiasme en toewijding werken aan goede gastouderopvang. Op dit moment is er ruimte voor uitbreiding van ons team en daarom zijn wij op zoek naar een:

Bemiddelingsmedewerker (16 – 24 uur)

Wat houdt het werk in?

Als bemiddelingsmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor onze gastouders en vraagouders. Daarnaast ben je actief in het werven van nieuwe gastouders en vraagouders in jouw regio. Het takenpakket is zeer divers en afwisselend. Je brengt jouw tijd deels op ons kantoor in Haaksbergen door maar ook voor een groot deel op locatie bij gastouders en vraagouders. Naast het uitvoeren van de reguliere bemiddelingswerkzaamheden verwachten wij van jou initiatieven op het gebied van onder meer reclame en acquisitie, procesverbetering en het organiseren van bijeenkomsten.

Wat zijn de verantwoordelijkheden?

  • Jouw verantwoordelijkheden en werkzaamheden bestaan onder meer uit:
  • Voeren van intakegesprekken met nieuwe vraagouders en op basis hiervan de juiste match met een gastouder vinden
  • Opstellen van schriftelijke overeenkomsten tussen ouders, gastouders en gastouderbureau
  • Het voeren van koppelingsgesprekken met vraag- en gastouder
  • Het voeren van voortgangs- en functioneringsgesprekken met gastouders en het voeren van evaluatiegesprekken ten aanzien van de opvang met ouders
  • Meerdere malen per jaar bezoeken van de opvanglocaties, onder meer voor het uitvoeren van de jaarlijkse Risico Inventarisatie Veiligheid en Gezondheid
  • Het ondersteunen van de gastouder bij haar opvangtaak in het algemeen en ten aanzien van pedagogische vraagstukken in het bijzonder
  • Het actief werven van nieuwe gastouders, hierbij beoordeel je hun geschiktheid op basis van intakegesprekken die plaatsvinden op locatie
  • Het verzorgen van de registratie van nieuwe gastouders in het LRKP en het bijhouden en verwerken van wijzigingen hierin
  • Er op toezien dat de opvang en de digitale dossiervoering voldoet aan de eisen van de Wet Kinderopvang

Wat vereist deze functie?

Je beschikt over HBO werk- en denkniveau (een afgeronde HBO opleiding is een pré) en jij hebt een pedagogische opleiding afgerond op minimaal MBO niveau. Daarnaast heb jij ervaring in de kinderopvang. Verder vereist deze functie van jou:

  • Zeer goede communicatieve- en gespreksvaardigheden
  • Een flexibele beschikbaarheid, waar mogelijk ook af en toe ’s avonds
  • Geen 9 – 5 mentaliteit
  • Dat je in het bezit bent van een rijbewijs en de beschikking hebt over een eigen auto

Wat bieden wij?

Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende functie bij een jong en groeiend bedrijf. Salariëring zal plaatsvinden op basis van opleidingsniveau en ervaring in overeenstemming met de CAO Kinderopvang.

Zijn dit jouw kwaliteiten?

  • Overtuigend, doortastend en sensitief
  • Ondernemers mentaliteit en waar nodig een commerciële instelling
  • Kan snel ‘schakelen’ en maakt zich nieuwe zaken snel eigen
  • Organisatorisch vermogen en oplossingsgericht
  • Nauwkeurig
  • Affiniteit met automatisering
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Representatief

Stuur dan snel jouw sollicitatiebrief voorzien van CV vóór 20 maart 2015 naar: Gastouderbureau Snoesje BV, ter attentie van Roel van Leeuwen, Albert Cuyplaan 2C, 7482 JA Haaksbergen of mail naar info@gastouderbureausnoesje.nl Voor vragen kun je terecht bij Roel van Leeuwen of Patricia Schoppers: 053-5726115.

Solliciteren kan, vóór de sluitingsdatum, ook via www.intermediair.nl of www.nationalevacaturebank.nl

Bekijk ook eens deze berichten